CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Constructorii autostrăzii Transilvania primesc autorizațiile

Autor: |

Asocierile de firme care au câştigat licitațiile pentru construcția loturilor de autostradă între Ogra și Câmpia Turzii așteaptă aprobarea documentației tehnice pentru obținerea autorizației de construcție.

După aproape două luni şi jumătate de la emiterea ordinelor de începere a lucrărilor pentru construcţia a circa 37 de kilometri din autostrada A3 Campia Turzii - Ogra, de către oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, firmele de construcţii au depus la CNADNR documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de contrucţie. Reprezentanţii firmelor de construcţii ne-a explicat că după emiterea ordinului de începere a lucrărilor urmează patru luni de proiectare şi 12 luni de execuţie.

„S-a realizat procesul de diagnostic arheologic intruziv, respectiv recunoaşterea aprofundată a terenului şi efectuarea de sondaje arheologice pe traseul întregii porţiunii de autostradă. S-au efectuat sondaje pe aliniementul celor aproximativ 17,9 km de autostradă şi s-au descoperit cinci situri arheologice descoperite. Diagnosticul arheologic intruziv este realizat doar de o instituţie abilitată (muzeu, institut de arheologie, universitate) cu o echipă de 4-6 arheologi, 4-8 muncitori necalificaţi, utilaje şi alte elemente de logistică“, ne-a precizat Cristian Becheru, reprezentantul antreprenorului italian Astaldi SPA. Potrivit acestuia, în jurul datei de 1 august începe cercetarea arheologică a celor cinci situri. „Noi oferim tot ce înseamnă logistică pentru această operaţiune, muncitori necalificaţi, utilaje. Prin contract, am solicitat ca în aproximativ două luni să fie finalizată cercetarea arheologică. Avem nevoie de descărcarea arheologică pentru a putea începe lucrările şi pe aceste porţiuni. Paralel cu aceste proceduri sunt şi alte lucrări pe aliniamentul traseului de autostradă. În prezent, am depus documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie. Urmează să fie aprobată în Consiliul Tehnico-Economic al CNADNR, apoi se eliberează autorizaţia de construcţie şi încep lucrările“, ne-a mai explicat Cristian Becheru.

Buldozerele intră pe primii şapte km dinspre Turda

Conform termenelor contractuale stabilite cu oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, asocierea Astaldi SPA – Max Boegl Romania SRL – Astalrom SA – Consitrans SRL, construcctorul lotului de autostradă Iernut - Cheţani (17,9 km), începe lucrările pe primii şapte km. „Am început să negociem contractele pentru achiziţia materialelor de construcţie necesari celor 17,9 km de autostradă, între Iernut şi Cheţani. Cumpărărm nisip, pietriş, cribluri, agregate pentru betoane, balast pentru fundaţie, ciment şi grinzi pentru poduri“, ne-a mai precizat reprezentantul antreprenorului italian Astaldi SPA.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

Agrointeligenta

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

26 aprilie 2017

CFR Călători suplimentează trenurile pentru 1 mai

Transporturi si Infrastructura

25 aprilie 2017

Victor Badea, noul Director General al AFER

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro