Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

O NOUĂ AUTOSTRADĂ în România

Autor: | | 0 Comentarii

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere plătește lucrările pentru un lot din autostrada Sebeş-Turda.

Lucrările celui mai avansat proiect de autostradă din România, lotul 3 Sebeş-Turda, s-ar putea finaliza luna viitoare. Constructorul primeşte 6 milioane euro  pentru construcţia a 12,45 km din autostrada Sebeş-Turda, lot 3. Mai exact, Tirrena Scavi SPA Italia, Sucursala Cluj decontează 26,87 milioane lei pentru proiectarea şi execuţia a 12,45 km din lotul 3 al autostrăzii Sebeş-Turda. Conform CNAIR, lucrările pentru cei 12,4 km de autostradă sunt finalizate în proporţie de aproximativ 90%.

Contractul pentru lotul 3 din autostrada Sebeş-Turda a fost semnat în luna mai 2014, lucrările costă  420.51milioane lei, proiectantul celor 12,45 km de autostradă este Aecom Ingieniera SRL, consultant DRDP Cluj, iar antreprenor Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte D’Acqua SpA.

Autostrada Sebeş-Turda face legatura dintre Autostrada A1 şi Autostrada A3. Lucrările sunt finanţate din fonduri europene (85%) şi de la bugetul de stat (15%).

Autostrada Sebeş-Turda este împărţită în patru loturi:

    Lot 1 - 17,0 km de la intrarea pe autostrada în Sebes pana la Pârâul Iovului, constructori: asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA - SC Pomponio SRL. Cost: 541.739.137 lei fără TVA

    Lot 2 - 24,3 km de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud; constructori: asocierea Aktor SA - SC Euroconstruct Trading SRL. Cost: 549.332.494 lei fără TVA.

    Lot 3 - 12,5 km de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea, constructori: asocierea Tirrena Scavi SpA, Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A. Cost: 420.511.921 lei fără TVA

    Lot 4 - 16,3 km de la nodul Decea până în Turda, constructori: asocierea Porr Construct SRL, Porr Bau GmbH. Cost: 470.004.894 lei fără TVA.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

20 septembrie 2017

România, codașa Europei privind calitatea infrastructurii

Transporturi si Infrastructura

20 septembrie 2017

Compania de Drumuri semnează primele contracte de deszăpezire

Transporturi si Infrastructura

20 septembrie 2017

TOP 5 transportatori din România

Transporturi si Infrastructura

19 septembrie 2017

Tarom va avea un nou director general în două-trei zile

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro