Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

CFR SA începe cheltuirea banilor europeni

Autor: | | 0 Comentarii

Ministerul Transporturilor, prin compania CFR SA, a dat startul celor mai mari proiecte de pe calea ferată. Reabilitarea a 77,95 km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, între Simeria și Arad, va costa aproximativ 911 milioane euro, inclusiv TVA. Finanțarea lucrărilor este asigurată din bani europeni, exercițiul financiar european 2014-2020.

În data de 27 iulie, oficialii Ministerului Transporturilor şi companiei CFR SA au semnat ordinul de începere a lucrărilor pentru reabilitarea secţiunii de cale ferată de la kilometrul 614 Bârzava până la Ilteu. Mai exact, asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL, pe secţiunile de cale ferată km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y)(2b), are un termen de trei ani pentru executarea lucrărilor de modenizarea a infrastructurii feroviare, electrificare - energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR). Lucrările de reabilitare a celor 78 km de cale ferată sunt finanţate din bani europeni (85%) şi fonduri de la buget (15%).

„În 27 iulie 2019 trebuie predat acest proiect, şefii de proiect au demarat procedurile pentru organizarea de şantier. Vor exista baze importante, a început achiziţia de materiale de construcţie, se aduc utilaje şi maşini. În funcţie de terenul expropiat, muncitorii se apucă de lucru, se opreşte curentul şi încep să dărâme tot“, ne-au declarat reprezentanţii asocierii Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL.

Sute de angajaţi pentru cele două proiecte

Odată cu semnarea ordinului de începere a lucrărilor pentru reabilitarea secţiunilor de cale ferată km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y)(2b), asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL a început o campanie de recrutare muncitori.

„Avem nevoie de sute de muncitori pentru modernizarea celor aproximativ 78 km de cale ferată în zona Arad-Simeria“, ne-au precizat, reprezentanţii asocierii Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL, câştigătorii lucrărilor de modernizare a secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y)(2b).

 

 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

19 septembrie 2017

Tarom va avea un nou director general în două-trei zile

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro