Samsung a cheltuit anul trecut 4,3 miliarde de dolari pe publicitate şi 5,4 miliarde de dolari pe marketing şi promovare, conform unui raport al companiei sud-coreene ETrade Supply. Aceste sume sunt colosale, iar cei de la Fortune spun că Samsung cheltuieşte pe reclamă mai mult decât Apple, Coca-Cola, Microsoft şi HP la un loc.

Samsung a înregistrat în primul trimestru al acestui an un proft net de 6,5 miliarde de dolari. Profitul diviziei de telefonie mobilă a Samsung a crescut cu 56% în primul trimestru din 2013, la 6.510 de miliarde de woni, fiind cel mai ridicat profit de când grupul sud-coreean a reorganizat divizia.

Compania de cercetare de piaţă IDC estimează că Samsung a livrat 70,7 milioane de smartphone-uri în perioada ianuarie-martie 2013, în creştere cu 61% faţă de perioada similară din 2012, ajungând la o cotă de piaţă de 33%. Rivala Apple a vândut 3,74 milioane de modele iPhone iar cota sa de piaţă a scăzut de la 23 la 17%, arată datele IDC.

Performanţa solidă a Samsung pe segmentul telefoniei mobile a compensat declinul cererii pentru televizoare şi vânzările mai slabe de monitoare.