Conducerea producătorului de jocuri plănuieşte să vândă 100 milioane de acţiuni noi, la un preţ cuprins între 8,5 dolari şi 10 dolari fiecare, potrivit prospectului de emisiune publicat vineri.
La preţul mediu, oferta publică ar putea strange 925 milioane dolari, ceea ce ar reprezenta cea mai mare sumă colectată de o companie din domeniul IT de la oferta din 2004 a Google, de 1,7 miliarde dolari.
Compania Zynga, fondată în urmă cu cinci ani, şi-a făcut cunoscut numele prin intermediul unor jocuri precum FarmVille, care se numără printre cele mai populare de pe reţeaua de socializare Facebook. De când jocuirle Zynga au fost accesibile la liber, compania a început să facă bani din vânzare diferitelor tipuri de active virtual, precum tractoare şi arme, pe care jucătorii le folosesc ulterior.
Pe baza capitalului social integral, de 904 milioane acţiuni (inclusiv pachetul din IPO), preţul de vânzare din ofertă evaluează compania între 7,7 miliarde dolari şi 9,04 miliarde dolari.
Într-o notă din urmă cu două săptămâni, compania a spus că, potrivit unei analize de terţă parte, este evaluată la 14,05 miliarde dolari. Chiar dacă valoarea a fost redusă, Zynga s-ar putea număra încă printre cele mai mari companii publice din SUA din domeniul producătorilor de jocuri, după debutul său pe Nasdaq sub simbolul ZNGA.
Producătorul de jocuri Activision Blizzard Inc este în prezent cel mai mare după valoarea de piaţă din industrie, cu 14,2 miliarde dolari, urmat de Eletronic Arts cu o capitalizare de 7,7 miliarde dolari.
Dacă am compara Zynga cu cea mai mare companie românească, Petrom, oferta publică i-ar da o valoare de 1,7 ori mai mare decât capitalizarea Petrom, de 5,24 miliarde euro.