Peste 3000 de melodii au fost compuse de utilizatori din sunete de sticle, capace, pahare sau cuburi de gheata pe site-ul Cokesounds.ro. Proiectul online realizat de agentia de comunicare interactiva Webstyler pentru Coca-Cola Romania a adunat peste 17000 de vizitatori unici care au ascultat muzica inedita creata pe site. Componenta a campaniei “Coca-Cola racoreste Romania”, platforma a invitat consumatorii in perioada 28 iulie – 7 august pe site-ul www.cokesounds.ro/icebeats sa isi creeze propria melodie estivala folosind sunete derivate din cele recunoscute Coca-Cola.

Utilizatorii au realizat propriile melodii pe care le-au salvat apoi si publicat pe site-ul competitiei pentru a fi votate de catre utilizatori. Cei care au dorit sa pastreze doar experienta pe site si nu sa intre in cursa pentru un premiu, au putut salva melodia creata doar pe adresa de e-mail.

Rezultatele arata ca 12% din cei 17.036 de vizitatori unici care au accesat site-ul in cele sase saptamani de campanie au creat o melodie. Din totalul de 3009 melodii create, cele mai multe au fost salvate doar pe mail, ceea ce demonstreleraza ca principala atractie a fost experienta traita pe site, nu premiul in sine.

Cu o experienta de opt ani pe piata, Webstyler ofera servicii complete de comunicare online pentru clienti precum Nokia, Coca-Cola, Mitsubishi, Ford sau Ursus Breweries.