Există însă și costurile variabile aferente deschiderii unui Bam boo: produsele se ridică la 40%-45% din valoarea investiției, redevența la 8%, costurile de marketing 2%, iar transportul produselor de la depozitul central către magazin ajunge la aproximativ 5%. ”Sperăm ca până la finalul anului 2013 să avem 30 de magazine Bam boo, cele mai multe în România, însă negociem și cu parteneri pentru Turcia, Bulgaria, Serbia și Ungaria”, declară Carl Sampers, general manager al Philcare Franchise, compania care deține franciza Bam boo. Potrivit acestuia, din cele 15 magazine existente în România, 10-12 vor avea posibilitatea să devină unități franciză.
Ce cumpără românii

Valoarea bonului mediu de cumpărături în magazinele Bam boo este de 45-50 de lei, potrivit lui Carl Sampers, românii preferând să achiziționeze din aceste unități produse pentru bucătărie și baie. Acest lucru, în condițiile în care 75% dintre produsele Bam boo au un preț sub 20 de lei, iar 50% au un preț sub 10 lei.
Lanțul de magazine Bam boo a fost lansat în 2003, devenind unul dintre cei mai importanți jucători pe segmentul de decorațiuni interioare și cadouri de pe piața din România.