Situat în Avrig Business Center, noul Centru (VSS România) şi-a început activitatea în mai 2014 şi are acum peste 100 de angajaţi. Până la sfârşitul anului, numărul angajaţilor va depăşi 750, iar în urmatorii 3 ani se va ajunge la un număr de peste 2.000 de angajaţi.

Noul centru va crea mii de locuri de muncă pentru români, în următorii 3 ani, pe măsură ce îşi va extindea ctivitatea, fiind cel de-al doilea deschis de Vodafone la Bucureşti, după Danubius NOC. Astfel, România devine un model de excelenţă pentru Grupul Vodafone, datorită calităţilor unice ale forţei sale de muncă – performanţă în tehnologie şi bună cunoaştere a limbilor străine”, a spus Ravinder Takkar, Chief Executive Officer, Vodafone România.

Investiţia totală a Vodafone Group Shared Services, pentru dotarea şi tehnologizarea sediului, precum şi pregătirea noilor angajaţi din România, este de aproximativ 5 milioane de lire sterline (6,25 milioane de euro).

Concret, VSS România oferă suport clienţilor Vodafone din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania şi Irlanda pentru solicitările legate de factură şi plăţi, administrarea conturilor şi remedierea conexiunilor de date. Ca şi canale de comunicare, asistenţa este oferită telefonic, prin chat online sau în regim de back-office. Pe zona de IT, serviciile oferite de VSS România constau în operaţiuni de tip “Help Desk”, pentru activitătile interne ale Vodafone Group şi ale celor 5 divizii menţionate, la care se adaugă managementul aplicaţiilor IT şi administrarea bazelor de date.

Centrul aduce oportunităţi de angajare atât pentru absolvenţi, cât şi pentru studenţii cu profilul adecvat. Vodafone doreşte să recruteze tineri români cu calităţile necesare, iarcei interesaţi pot afla detalii despre posturile disponibile, pewww.vodafone.ro, secţiunea Cariere.