Multora li s-a parut exagerata asocierea termenului de luptator de gherila cu notiunea de publicitate, dar trebuie sa recunoastem ca in jungla afacerilor este necesar, de multe ori, sa se apeleze la metode mai putin conventionale. Pentru a iesi din plutonul mediocritatii, oamenii de afaceri de succes nu trebuie sa cheltuiasca mult, ci doar sa invete sa castige mai mult, valorificand cu iscusinta toate resursele pe care le au la dispozitie. In acest scop, autorul trateaza pas cu pas modul cum trebuie facuta concentrarea asupra publicului tinta, stabilirea unui buget si mentinerea in limitele acestuia, selectarea mijloacelor de comunicare in masa potrivite, brainstorming de gherila, realizarea unor imagini si texte eficiente, crearea reclamelor longevive, greseli care conduc la esecul reclamelor, vanzari promotionale, materiale care pot imbunatati relatiile cu publicul etc.
Pentru achizitionare:
tel.: 42.42.206, fax: 42.42.207
e-mail: [email protected]

Exista o profunda deosebire intre management si arta de a conduce. Management inseamna a determina, a realiza, a-ti asuma responsabilitati, a dirija, in timp ce arta de a conduce inseamna a influenta, a ghida intr-o anumita directie. Deosebiri la fel de mari sunt si intre manageri si lideri. Managerii sunt oamenii care fac lucrurile bine, in timp ce liderii sunt cei care fac lucrurile bune. Lider este persoana care reuseste sa insufle propria viziune, intelegere si incredere celor din jur. Ei sunt factori care pot modela, ghida si coordona comportamentul individual la orice nivel al companiei.
Calitatile pe care trebuie sa le aiba liderii astazi sunt relevate in cartea Liderii, Strategii pentru luarea conducerii de Warren Bennis si Burt Nanus, publicata recent de editura Business Tech International Press. Noul lider la care se refera acest best-seller este cel care ii face pe oameni sa actioneze, care ii transforma pe discipoli in conducatori si care ii poate transforma pe conducatori in agenti ai schimbarii.
Pentru achizitionare:
tel.: 42.42.206, fax: 42.42.207
e-mail: [email protected]

Pentru a supravietui in anii ce vin, organizatiile de succes au nevoie de o schimbare profunda de mentalitate. Oamenii care lucreaza pentru ele vor fi nevoiti sa gandeasca mai repede, sa lucreze mai inteligent, sa viseze mai mult si sa descopere cai de comunicare mult mai variate. Aceasta schimbare de mentalitate are nevoie, in primul rand, de o noua generatie de conducatori, mult mai diferita de sefii pentru care am lucrat cei mai multi dintre noi. Conducatorii de maine vor trebui sa puna la punct o viziune clara si o scara a valorilor pentru organizatiile pe care le conduc. Ei vor trebui sa comunice si sa motiveze oamenii mult mai eficient decat au facut-o cei de ieri. Autorii cartii editate recent de Curtea Veche, Liderul poti fi tu, Dale Carnegie & Associates, Inc. Stuart R. Levine si Michael A. Crom, va provoaca sa deveniti dumneavoastra insiva un conducator si un lider.
Pentru achizitionare: tel.: 222.57.26, 222.47.65, e-mail: [email protected]
Manager la Minut, de Kenneth
Blanchard si Spencer Johnson, editura Curtea Veche, cuprinde o serie de istorisiri care pornesc in buna parte de la ceea ce autorii au aflat din studiile lor de medicina si de stiinte ale comportamentului despre modul in care oamenii pot lucra cel mai bine unii cu ceilalti. Autorii recunosc faptul ca „Manager la Minut este o alegorie care impleteste ceea ce ne-au invatat altii mai experimentati ca noi si propria noastra experienta. De aceea avem convingerea ca veti culege cunostintele practice din aceasta carte si le veti aplica in activitatea dumneavoastra de zi cu zi. Caci, asa cum ne sfatuia inteleptul Confucius, esenta cunoasterii este ca avand-o, sa o si aplicam.”
De mai bine de zece ani, mii de manageri au urmat tehnicile recomandate in aceasta carte. Meritul metodei propuse de autori consta tocmai in faptul ca ei acorda importanta atat succesului companiei, cat si multumirii personale a angajatilor.
Pentru achizitionare:
tel.: 222.57.26, 222.47.65
e-mail: [email protected]