Aproape doi români din trei suferă de diverse afecțiuni oftalmologice. Dar asta nu este atât de rău precum sună. Tehnologia a evoluat enorm, iar companiile din domeniu au scos pe piață produse revoluționare. Astfel, pentru cele mai multe afecțiuni, aproape totul se poate rezolva doar prin alegerea lentilei potrivite. Iar, din ce în ce mai mulți români au început să priceapă că, pentru a vedea bine, trebuie să mizeze pe calitate și inovație. „Am observat un interes crescut al românilor pentru segmentul de lentile mediu și premium, ceea ce le îmbunătățește semnificativ calitatea vieții. De aceea, toate inovațiile Essilor International, care investește anual 150 de milioane de euro în cercetare, sunt oferite în timp real și pe piața din România. Astfel, pacienții au acces inclusiv la lentilele fotocromatice Crizal Transitions, realizate cu cea mai modernă și avansată tehnologie fotocromatică, respectiv, 8-dye, cu ajutorul căreia lentilele absorb mai bine lumina diurnă ce provine din toate direcțiile, fiind mai sensibile la variațiile acesteia“, susține Tudor Baciu, Managing Director Essilor România. Acesta a dat publicității și un studiu în care se arată că 9 din 10 români purtători de astfel de lentile se declară foarte mulțumiți.

Același studiu Essilor mai relevă, de exemplu, faptul că tot mai mulți români acuză o sensibilitate crescută la lumină, la citirea etichetelor de mici dimensiuni de pe produse sau pur și simplu semnalează un disconfort vizual. Mai mult, 64% dintre purtătorii de ochelari nu știu ce sunt lentilele progresive, iar 87% nu le poartă. În același timp, 98% dintre purtătorii de lentile progresive se declară extrem de mulțumiți de acestea. „Piața de lentile progresive din România este într-o continuă dezvoltare, fiind vorba la nivelul anului 2017 de aproximativ 100.000 de bucăți, ultima generație (a 8-a) fiind reprezentată de Varilux Seria X“, explică Tudor Baciu. Compania pe care o reprezintă mai are numeroase alte soluții inovatoare.

Astfel,  gama Eyezen are printre avantaje reducerea oboselii vizuale în fața ecranului calculatorului, tratamentul Crizal Prevencia este soluția pentru o protecție optimă împotriva reflexiilor și a luminii albastre-violet, în timp ce EyeDrive este soluția perfectă pentru conducătorii auto. „Avem servicii și produse pentru toată lumea, fiindcă ne dorim ca fiecare să primească ceea ce este mai bun – mai ales atunci când vorbim despre ochi și vedere. Datorită calității produselor și serviciilor noastre, am constatat o cerere importantă dinspre segmentul premium și mediu, de aceea estimăm creșteri de vânzări chiar și cu 10% față de 2017“, precizează Tudor Baciu. Anul trecut, cifra de afaceri a Essilor România a ajuns la 35 de milioane de lei.

(Articol publicat în ediția revistei Capital de luni, 20 august 2018. Publicația este disponibilă la centrele de difuzare a presei din întraga țară.)

Te-ar putea interesa și: