Dacia a înregistrat o scădere de 2,5% în Franţa, în primele şase luni ale acestui an, francezii motivând scăderea prin aprovizionarea insuficientă cu motoare diesel.
Vânzările în afara Europei, însă, au crescut cu 20%, iar vânzările la nivel global au înregistrat o creştere de 1,9% faţă de anul trecut, acesta fiind un nou record pentru Renault, mai ales la nivelul continentului american, în Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi Rusia.
În luna iunie înmatriculările de autoturisme Dacia din Europa au scăzut cu 21,6%, iar rezultatul primului semestru este tot negativ: -7%.
Statistica Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) pentru prima jumătate a anului 2011 arată că producătorul autohton Dacia nu mai este o vedetă a pieței ci unul dintre brandurile care pierd cotă de piață. Astfel, în luna iunie au fost înmatriculate în Uniunea Europeană doar 22.531 de autoturisme Sandero, Logan, Logan MCV și Duster, în scădere cu 6.200 de unități (-21,6%) față de aceeași lună a anului trecut. De asemenea rezultatul primului semestru este unul dezamăgitor dacă avem în vedere că marca autohtonă a vândut doar 127.609 mașini față de 137.201 cu un an în urmă. Din cauza acestui recul, și cota de piață a avut de suferit, reducându-se de la 1,9% în semestrul I din 2010 la 1,8% în perioada ianuarie-iunie 2011.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Renault a lansat, până în prezent, şapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway şi Dacia Duster.

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/ASoI_GIZFG0" frameborder="0" height="349" width="560"></iframe>