Kaufland România a încheiat un parteneriat cu firma de transport Glovo, în urma căruia clienţii lanţului de retail pot comanda livrarea de produse acasă, informează marţi retailerul. Astfel, începând din august, clienţii Kaufland au la dispoziţie opţiunea de a comanda produsele preferate din aceste magazine prin aplicaţia Glovo, putând primi acasă sau la birou produsele alimentare sau nealimentare comandate de la Kaufland.

Serviciul de livrare rapidă este disponibil în prima fază în Bucureşti, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată varianta lansării şi în alte oraşe.

Sortimentul disponibil în prezent pentru livrare cuprinde peste 1.300 de articole din categoriile legume şi fructe; carne, mezeluri şi produse congelate; lactate, brânzeturi şi ouă; cafea, pâine şi produse pentru mic-dejun; alimente de bază; dulciuri şi snackuri; băuturi; cosmetice, produse pentru igienă personală şi produse pentru copii; produse non-alimentare şi produse de curăţenie; hrană pentru animale.

Glovo este o aplicaţie de livrare de produse care foloseşte în mare parte o flotă de curieri cu biciclete şi scutere, din dorinţa de a contribui la decongestionarea traficului şi pentru a oferi o opţiune de livrare ecologică. Limita maximă a cumpărăturilor care poate fi transportată în acest moment de curierii Glovo este de 9 kilograme per livrare.

„Parteneriatul cu Glovo este un prim pas pe care îl facem pentru a oferi clienţilor noştri un serviciu de livrare acasă sau la birou. Vrem ca toţi clienţii noştri să se bucure şi de confortul de a avea o grijă în minus, atunci când sunt în criză de timp – produsele de pe lista de cumpărături aduse la uşă. Căutăm permanent soluţii să ne adaptăm cât mai mult stilului de viaţă modern al clienţilor, însă fără a face rabat la calitate sau la procese care asigură calitatea şi prospeţimea. Pentru noi, acestea sunt prioritare, iar parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija faţă de mediu”, a apreciat directorul de Comunicare şi Afaceri Publice al Kaufland România, Valer Hancaş.

Te-ar putea interesa și: