Nunta celor doi, din luna mai, a avut un impact simţitor asupra vânzărilor, deoarece oamenii au cheltuit pe mîncare şi băutură pentru a sărbători. Nașterea bebeluşul regal nu va avea însă același tip de impact, pentru că este mult mai dificil  să programezi o petrecere pentru venirea pe lume a bebeluşului, în comparaţie cu o petrecere de nuntă. Sectoarele care vor beneficia totuşi sunt retailul de îmbrăcăminte, supermarketurile şi industria jocurilor.

În privinţa hainelor, nu este greu de imaginat că orice va purta Ducesa de Sussex va influenţa piaţa, tot aşa cum se va întâmpla cu orice haine va purta copilul. La fel s-a întâmplat în cazul rochiilor Ducesei de Cambridge, dar şi în cazul producătorului de cărucioare pentru copii Bogaboo, care a avut parte de un impuls în vânzări după ce Kate a apărut într-o fotografie cu copilaşul într-un căruţ al companiei.

În cazul celor două familii vor conta şi diferenţele de stil, care probabil vor fi speculate de media, spune Paul Hickman, cercetător la Edison Investment Research. De urmărit sunt companiile care produc modele asemănătoare cu cele purtate sau agreate de Meghan, cum sunt cele pentru copii de la retailerul Mothercare Plc, magazine universale ca Debenhams Plc sau Sports Direct International Plc, plus companii cum sunt Hennes & Mauritz AB, Zara SA or Asos Plc.

La capitolul supermarketuri, probabil că produsele alimentare nu vor avea impulsul înregistrat la nunta celor doi, dar unele produse vor simţi cu siguranţă. Atunci când prinţul George a mers la şcoală pentru prima dată, în septembrie 2017, lintea Puy a înregistrat o creştere masivă a vânzărilor, pentru că a apărut în meniul de la şcoală al acestuia.

Şi industria jocurilor va beneficia, chiar dacă nu într-un mod major. Vor exista cu siguranţă pariuri asupra numelui copilului sau asupra momentului când se va naşte.

Sursa: Mediafax

Citește și: