“Rezultatele celui de-al doilea trimestru din 2012 arată că am administrat bine veniturile și declinul înregistrat de vocea fixă. Romtelecom a avut rezultate mai bune în ceea ce privește veniturile, înregistrând creșteri de două cifre pentru serviciile de internet și TV, dar și creșteri pentru  soluții complexe ICT, în concordanță cu strategia companiei de a crește veniturile din alte segmente decat vocea fixă. Această tendință de creștere a veniturilor generate de internet, TV și soluții ICT este un semn bun, chiar dacă veniturile totale ale companiei au înregistrat o ușoară scădere, de aproximativ 1,5% în comparație cu primul trimestru din 2012, în mare parte din cauza serviciilor de voce, dar și ca urmare a declinului veniturilor din interconectare în urma deciziei Autorității Naționale de Reglementare de reducere a tarifelor de interconectare,”  a declarat Tzoulas.

Directorul executiv financiar al Romtelecom a mai spus că, la acest moment unul din doi clienți Romtelecom foloseşte cel puțin două servicii ale companiei.
“În comparație cu trimestrul al doilea din 2011, numărul clienților de internet a crescut organic, cu aproximativ 8%. Numărul de clienți pentru serviciile TV a înregistrat un declin minor față de aceeași perioadă a anului trecut, după reorganizarea portofoliului de servicii TV, dar, în paralel, evoluția veniturilor a fost pozitivă, clienții migrând la abonamente TV mai mari, cu mai multă valoare adăugată. Cu privire la segmentul business, Romtelecom continuă să fie liderul pieței pentru segmentele de voce și internet fixe, dar și VPN”, potrivit lui Anastasios Tzoulas.

Strategia comercială a companiei se va concentra în continuare pe oferirea de pachete, oferindu-le clienților posibilitatea de a-și personaliza serviciile în funcție de nevoile lor. Serviciul TV va rămâne serviciul central al acestei strategii.