Potrivit postului de radio această degringoladă a vânzărilor i-a constrâns pe unii concesionari să adopte reduceri importante de preţ, reduceri care pentru unele modele pot ajunge până la 45%, de exemplu în cazul modelul Clio. BFM susţine că Renault se aşteaptă ca situaţia să dureze mai multe luni, până la reînnoirea gamei de modele.

Informaţii similare au fost publicate şi în cotidianul ‘La Tribune’, care citează date oficiale, potrivit căruia înmatriculările de autoturisme Renault în Franţa au scăzut cu 38% în primele trei săptămâni ale lunii mai, un declin de trei ori mai mare decât cel înregistrat de piaţa auto franceză. Scăderi înregistrează toate vehiculele cheie pentru Renault precum Twingo (minus 70 %), Scénic (minus 44 %), Clio III (minus 31 %) . Nici măcar marca Dacia nu înregistrează performanţe mai bune, în condiţiile unei scăderi a vânzărilor cu 45%.

Informaţiile publicate de presă franceză nu au fost însă confirmate însă de grupul auto Renault.

La data de 31 decembrie 2010, Franţa a devenit ultima mare ţară europeană care a pus capăt programului de tip rabla. Piaţa auto din Europa s-a contractat în ultimii trei ani de la 16 milioane vehicule vândute în 2007 la 13,8 milioane vehicule în 2010.
SURSA: Agerpres