Constructorul german a livrat luna trecută 169.616 autoturisme, graţie unei creşteri de 14% a vânzărilor pe piaţa din Europa, a unui avans de 38,5% în China şi unei creşteri de 5,8% în SUA. 

De asemenea, în primele şase luni ale acestui an, Mercedes a înregistrat cele mai bune vânzări semestriale din istoria sa (898.425 de unităţi, în creştere cu 14,7% în ritm anual). Vânzările noului model C-Class au urcat cu 58,7% în primul semestru, în timp ce la berlina CLA au înregistrat o creştere de 25,5%. 

În 2014, vânzările grupului Daimler – producătorul automobilelor marca Mercedes-Benz şi Smart, au crescut cu 11,4%, până la cifra record de 1,739 milioane vehicule, graţie unei majorări de 30% a vânzărilor pe piaţa din China. 

Mercedes a fost detronat din poziţia de cel mai mare constructor mondial de automobile de lux de către BMW în 2005, iar în 2011 a căzut pe locul al treilea, după Audi. 

Obiectivului strategic al directorului general de la Daimler, Dieter Zetschede, este să devanseze BMW şi Audi până la finele deceniului. Pentru a-şi atinge acest obiectiv, Daimler AG vrea să extindă numărul de modele Mercedes la şase, dublu faţă de numărul de variante din trecut. 

AGERPRES