Ca rezultat al creșterii puternice a primelor, valoarea brandului la nivelul Grupului a crescut cu 8,1%, de la 17,2 miliarde euro la 18,6 miliarde euro. Astfel, Allianz ocupă locul 43 în top 500 branduri globale (urcând de pe locul 44, pe care îl ocupa în anul 2015).

În topul realizat în anul 2016, Brand Finance a apreciat rezistența Allianz într-un mediu plin de provocări, precum și performanța financiară puternică a Grupului, determinată de principalul său brand, de ”centrarea pe client” și de abordarea ”digitalizare implicită”. 

 “Această poziționare excelentă arată faptul că strategia pentru brandul nostru principal și focusul clar asupra clientului și asupra digitalizării contrubuie la consolidarea încrederii și rezonează cu clienții noștrii din întreaga lume. Vrem să le mulțumim acestora pentru loialitatea lor în creștere", spune Christian Deuringer, director global Brand Management la Allianz.

Te-ar putea interesa și: