Procentul utilizatorilor români de Facebook care  și-au declarat orașul de reședintă s-a dublat de la începutul anului. Cei mai mulți utilizatori ai rețelei de socializare sunt din București (31,08%), Cluj-Napoca (4,74%), Timișoara (4,74%) și Iași (4,49%). Mai multe statistici pot fi găsite aici: http://www.facebrands.ro/map.html Către acești utilizatori au fost afișate în ultimele 2 luni peste 4500 de ad-uri locale, dintre care 4440 au fost strânse de echipa Facebrands PRO într-un modul de Intelligence, dedicat agențiilor de publicitate și companiilor.  
"În acest moment, orice advertiser poate urmări pe Facebrands PRO, dincolo de performanța comparată a paginilor monitorizate, și activitatea de marketing derulată în fiecare categorie, ce ad-uri au rulat concurenții, ce variante creative au folosit, iar în cadrul campaniilor mai complexe, avem cateva sute de studii de caz care arata în ce a constat campania, totul corelat cu performanțele obținute de pagini în perioada respectivă”, a declarat Ionuț Oprea, managerul agenției Standout, care gestionează împreună cu Byte Flux serviciile Facebrands.
 
Facebrands.ro monitorizează acum peste 14.000 de pagini create pe Facebook de persoane și instituții (companii, ONG-uri etc.), aratând creșterea numărului de fani al acestora pe zile și săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeași categorie.
 
Din august 2011, Facebrands oferă și analize avansate, atât pentru performanța comparativă a paginilor, cât și pentru activitatea comercială derulată pe Facebook în fiecare din cele peste 60 de categorii monitorizate.