Totodată, profitul companiei în aceeași perioadă a fost de un miliard de dolari, cu aproape 10% mai mult față de T1 2011. 
În perioada analizată, UPS a livrat aproximativ un miliard de colete, ceea ce înseamnă o creștere de 4,3%, datorită, printre altele, dezvoltării comerțului electronic. În martie, UPS și-a anunțat intenția de a cumpăra compania TNT Express. Acest lucru va însemna, pentru UPS, extinderea în continuare a portofoliul de soluții și prezență geografică. Punctele forte ale ambelor companii vor crea o platformă globală adresată intereselor și nevoilor clienților, cât și un lider în industria logisticii. 
„Ramânem încrezători în estimările făcute anterior privind căștigurile per acțiune diluată, situate la un nivel de 4,75 – 5 dolari pentru 2012, o creștere între 9% și 15% față de rezultatele ajustate din 2011”, a declarat Kurt Kuehn, directorul financiar al UPS.
Lider la nivel global în domeniul logisticii, compania oferă o gamă largă de soluții, printre care se numără transportul de colete și mărfuri, facilitarea schimburilor comerciale internaționale. UPS a intrat pe piața din România în 1990, prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin intermediul Trans Courier Service, o companie a Romtrans achiziționată de UPS în anul 2008.