"Tehnologiile digitale au schimbat complet modul în care comunicăm, ne informăm şi ne distrăm. Fiecare dintre noi îşi doreşte servicii dedicate, care să-i adreseze dorinţele specifice. Noi le oferim acest lucru clienţilor noştri, prin conceptul de casă digitală – servicii dedicate fiecărui membru al familiei şi adaptate pentru fiecare spaţiu al casei. Noul portofoliu duce acest concept la un nivel superior şi confirmă faptul că suntem aici să ne respectăm promisiunea – aceea de a-i conecta pe oameni cu lumea digitală, de a le oferi posibilitatea să descopere şi să se bucure de oportunităţi nelimitate",  declară Severina Pascu, CEO UPC România.

Fiber Power 150 Mbps – o nouă premieră UPC, pe segmentul internet

Internetul Fiber Power 150 Mbps, lansat în premieră de UPC România, confirmă poziţia de lider în tehnologie a companiei. UPC continuă să ofereclienţilor cea mai bună experienţă de navigare pe web, de această dată la un nivel superior. Această incredibilă experienţă online devine posibilă cu cel mai rapid serviciu de Internet din România – clienţii se bucură de viteze de download de până la 150 Mbps şi o conexiune stabilă, ceea ce face ca vizionarea în timp real de conţinut online, prin live streaming, accesarea instantanee a paginilor web şi descărcarea de fişiere să atingă un nou standard. În prezent, serviciul este disponibil clienţilor din Bucureşti, urmând ca în perioada imediat următoare să fie extins către alte 3 oraşe – Cluj Napoca, Ploieşti şi Timişoara. Preţul unui abonament Fiber Power 150 Mbps este de 50 de lei lunar (preţul include TVA), iar produsul este disponibil şi într-un pachet predefinit.

Pe lângă această premieră, UPC lansează un nou abonament de Internet – Fiber Power 100 Mbps. Abonamentul Fiber Power 100 Mbps va putea fi achiziţionat în afara pachetelor predefinite în cele patru oraşe menţionate mai sus, la un preţ de 40 de lei (TVA inclus).

Calitatea HD pe toate televizoarele din casă şi o grilă extinsă

UPC România introduce canale HD în toate abonamentele de televiziune digitală – UPC aduce astfel experienţa vizionării HD pe toate televizoarele din casă. Potrivit unui studiu CNA, peste70% dintre români au cel puţin două televizoare în casă. Abonamentele UPC de televiziune digitală includ 3 sau 10 canale HD, iar clienţii au posibilitatea de a mări numărul acestora – pânăla 17. UPC este în continuare operatorul cu cea mai extinsă grilă de canale HD oferite prin cablu.

O altă noutate pe care UPC o anunţă este extinderea grilei de televiziune digitalăcu noi canale  printre care 3 cu documentare, 2 cu filme şi unul pentru copii – TV 1000, Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature KidsCo, Sundance. Toate acestea sunt disponibile în abonamentul Maxim HD. UPC îşi consolidează astfel grila de canale documentare – în prezent aceasta include 18 canale, dintre care 4 sunt HD.

Pachete personalizate, în funcţie de preferinţele clienţilor

UPC aduce odată cu noul portofoliu mai multă flexibilitate şi opţiuni de customizare şi le oferă clienţilor posibilitatea de a alege serviciile care răspund cel mai bine dorinţelor lor. Clienţii UPC îşi pot personaliza pachetele – în funcţie de preferinţe, ei pot opta pentru anumite abonamente de Internet (+ / – 10 lei) sau telefonie (+ / – 5 lei).

Noul portofoliu a fost construit pe baza dinamicii permanente a nevoilor şi aşteptărilor clienţilor. În plus faţă de produsele în premieră şi flexibilitatea de care se pot bucura clienţii, noul portofoliu aduce clienţilorurmătoarele pachete 3Play, unele dintre acestea având preţuri promoţionale:

Te-ar putea interesa și: