De exemplu, Fashion Days a înregistrat vânzări de peste 8,1 milioane de lei în România, la a treia ediție a evenimentului de reduceri din perioada 13-15 iunie. iar cea mai mare comandă cu un singur produs a inclus un ceas la prețul de 7.190 de lei. Evenimentul este al doilea din punctul de vedere al impactului în vânzări, după Black Friday.

Potrivit datelor companie, în medie, o comandă a inclus 2,73 de produse, în creștere cu 20% față de comenzile dintr-o zi obișnuită. De asemenea, comanda cu cel mai mare număr de produse plasată în cadrul campaniei a inclus 55 de produse și a fost în valoare de 5.755 de lei.

„Urmând trendul de migrare spre dispozitivele mobile, clienții au plasat 48% din comenzi direct din aplicațiile pentru mobil, în timp ce 52% din comenzi au fost făcute de pe desktop sau din browserele pentru mobil. Acest lucru s-a reflectat și în numărul mare de descărcări ale aplicațiilor pentru mobil, cu 210%, respectiv 115% mai multe descărcări ale aplicației pentru dispozitivele cu Android, respectiv cele cu iOS, față de media unei zile obișnuite”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer în cadrul companiei.

Totodată, 54% din produsele achiziționate în zilele amintite au fost obiecte pentru femei, 32% pentru bărbați și restul de 14% pentru copii. Cele mai vândute categorii de produse au fost: pantofii sport casual, sandalele, tricourile și cămășile.