„Extinderea vânzărilor la export rămâne şi în 2015 un obiectiv important, după ce anul acesta am început livrările şi către piaţa din Ungaria şi a crescut ponderea vânzărilor de peste hotare în totalul business-ului”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.
Aceasta a subliniat că, dincolo de Ungaria, compania a exportat anul acesta şi pe alte pieţe precum: Grecia, Ungaria, Liban, Marea Britanie, etc.
Potrivit Susanei Laszlo, Portugalia se afla de mai multă vreme pe lista potenţialelor zone de dezvoltare a exporturilor, însă prezenţa companiei în cadrul Bazarului Diplomatic de la Lisabona au determinat o creştere a interesului pentru această zonă. Un alt motiv pentru care compania prospectează piaţa din Portugalia este asemănarea obiceiurilor de consum cu România.
Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca. În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro.
• Informaţia momentului despre şcoli! Vestea aşteptată de elevi şi profesori. Este răsturnare totală de situaţie
• Un mare prezentator TV din România, în stare gravă la spital, din cauza Covid-19. Medicii sunt extrem de îngrijorați