Până la finalul anului trecut, turbodiesel-ul celor de la Renault era cel mai puternic motor diesel de 1.6 litri din lume şi cel mai economic, spre exemplu peste motorizările 1.6 HDI de pe Peugeot 309, 1.6 CRDI de la Hyundai i30 şi Kia ceed, 1.6 TDCi de la Ford Focus sau 1,6 TDi de la Volkswagen Golf. În prezent, motorul este depăşit cu 6 CP de diesel-ul de 1,6 litri care echipează Opel Zafira.

Testul cu acest model oferit de Renault România a dezvăluit un GT Line care se remarcă prin design, confort, dinamică şi consumul redus.

GT Line este poziţionat între hatchback-ul Megane şi Renault Megane Sport şi, la exterior, beneficiază de o serie de elemente noi – un spoiler faţă redesenat, un set de lumini de zi cu LED-uri, oglinzi laterale vopsite în culoarea caroseriei şi câteva modele noi de jante de aliaj.

La interior, versiunea GT Line prezintă ornamente argintii inscripţionate şi ceasuri de bord Renault Sport, iar scaunele sunt deosebit de confortabile, joase şi cu o excelentă susţinere laterală.

GT Line este disponibil şi cu motor pe benzină 1,4 TCe 130 CP, iar în versiunea testată 1,6 dCi 130 CP puterea maximă este de 320 Nm, de la 1.750 turaţii pe minut.

Viteza maximă este de 200 km/h, acceleraţia de la 0 la 100 km/h este de 9,8 secunde, iar consumul este de 3,6 litri/100 km în regim extraurban şi 4 litri/100 km în regim mixt.

Maşina este echipată standard cu funcţia Start/Stop şi Energy Smart Management.

Printre dotările opţionale figurează sistemul de navigaţie integrat în bord, cu ecran color de 5,8 inci, tapiţeria din piele bi-ton, radio CD MP3 Bose cu 10 boxe, amplificator digital, Bluetooth, trapă pavilion vitrată panoramică, sistem de asistenţă la parcare cu cameră video.