În primele două săptămâni ale lunii decembrie, 3 milioane de români s-au îndreptat către eMAG pentru cumpărăturile de Crăciun. Vânzările din această perioadă au depăşit cu 52% valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.  “Observăm un trend accentuat de adoptare a comerţului online. Diversificarea ofertei noastre, până la jucarii, cărţi sau produse pentru îngrijire personală, a uşurat mult căutarea cadourilor pentru întreaga familie, toate acestea putând fi achiziţionate de acasă sau de la birou, cu doar cateva clickuri”, spune Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG.
 
"Dacă de Black Friday ne-au vizitat peste 1,3 milioane de oameni într-o singură zi, acum, în doar două săptămâni, au venit la eMAG peste 3 milioane de români în căutarea cadourilor de Crăciun pentru cei dragi. Până la sfârşitul lui decembrie ne aşteptăm să atingem vânzări de două ori şi jumătate mai mari decât într-o lună normală”, spune Radu Apostolescu, vicepreşedinte eMAG.  
 
“Pentru noi, principala miză a evenimentelor de shopping precum Black Friday, în care am investit resurse considerabile, a fost să le arătăm consumatorilor români că a cumpăra online e mai simplu. Procentul de clienţi noi pe care îl vedem acum pe site ne arată că acest mesaj a convins în mare măsură”, spune Apostolescu.
 
În primele două săptămâni ale lunii decembrie, mai bine de o treime dintre cei care au comandat de la eMAG au fost clienţi noi. De Black Friday, pe 23 noiembrie, 42% dintre comenzi au venit din partea oamenilor care au cumpărat pentru prima dată de la eMAG. Până acum, pe primul loc în topul celor mai căutate cadouri de Crăciun la eMAG se află  smartphone-urile, urmate de tablete şi de jucării. Printre cele mai căutate produse se mai află televizoarele, urmate de laptopuri, aparate de ras şi ebook readere.