“Rămânem fideli promisiunii de a oferi clienților noștri servicii guvernate de eficiență, confort și simplitate. Parteneriatul cu QIWI face parte din strategia de digitalizare a FIRST BANK, prin care dorim să reducem încărcătura operațională a consultanților noștri bancari, astfel încât aceștia să-și poată îndeplini cu succes misiunea: aceea de a consilia clienții, de a fi alături de ei în deciziile financiare pe care le iau”, a declarat Mădălina Otilia Teodorescu, Vicepreședinte First Bank.

“Qiwi România, parte a grupului QIWI Plc. este lider în domeniul plăților electronice, este prezentă pe piața locală începând cu anul 2009 și deține o rețea de terminale cu acoperire națională”, a precizat Alexandru Oancea, Director General QIWI România.

Clienții First Bank vor putea plăti ratele la credite sau depune bani în conturile lor deținute la bancă fără costuri suplimentare, într-un mod simplu și sigur prin terminalele neasitate QIWI din toată țara, economisind astfel timpul necesar vizitei la una dintre sucursalele băncii.

Depunerea de numerar se realizează ușor, prin selectarea First Bank din lista furnizorilor de servicii financiare partenere QIWI și apoi prin introducerea CNP-ului. Tranzacția nu necesită elemente suplimentare de identificare precum cod de client, referință credit sau scanarea unui cod de bare.

În această primă etapă, valoarea ce poate fi depusă într-o singură tranzacție este de 2.000 RON. Clienții pot efectua un număr de maximum 10 astfel de operațiuni pe parcursul unei zile.

Depunerile de numerar prin intermediul terminalelor QIWI se realizează exclusiv în RON.

„Sumele vor fi creditate în conturile clienților cu data depunerii efective la terminalul QIWI. Sumele depuse până la ora 17:00 vor fi disponibile în cont în aceeași zi, în timp ce sumele depuse după ora 17:00 vor fi utilizabile începând cu dimineața zilei următoare. Sumele depuse în zile nelucrătoare, vor fi disponibile în următoarea zi bancară.„, potrivit unui comunicat al insituției.

Te-ar putea interesa și: