Futuresource estimează că, până la sfârşitul acestui an, vor fi vândute patru milioane de televizoare 3D. În vestul Europei vor fi cumpărate circa 1,2 milioane de televizoare, iar anul viitor numărul acestora ar putea urca la trei milioane. În SUA, vor fi vândute peste cinci milioane de televizoare 3D în 2011.
Pe de altă parte, în septembrie, un studiu Deloitte arăta că 83% dintre consumatori spun că tehnologia 3D nu este suficientă pentru a-i determina să cumpere un nou televizor. Mai mult, 60% din participanţii la studiu spuneau că nu sunt dispuşi să plătească mai mult pentru un televizor 3D, iar 21% au declarat că ar fi dispuşi să plătească 10% peste preţul unui televizor normal.
„Pentru sistemele care folosesc ochelari activi, producătorii pot fabrica acum la prețuri mai mici, ceea ce le permite să crească marjele de profit şi să menţină produsele la prețuri accesibile. Tehnologia ochelarilor pasivi, cei care se folosesc în cinematografe, este încă prea scumpă pentru a fi folosită acasă şi preţul va rămâne ridicat deoarece televizoarele au nevoie de ecran polarizat”, explică reprezentanţii Futuresource.
Studiul companiei de cercetare arată că, pe măsură ce televizoarele 3D devin mai populare, factori precum dimensiunile ecranului şi calitatea imaginii vor atinge limitele superioare. Astfel, în viitor, produsele vor fi „îmbunătăţite” cu posibilitatea conectării la internet, vor fi mai eficiente din punct de vedere al consumului energetic.