‘Avem în derulare o analiză, ce are ca termen de finalizare sfârşitul acestui an. După întocmirea analizei, vom decide care va fi structura exactă a flotei TAROM, în funcţie de modelele de operare adoptate. În perioada următoare, compania TAROM s-ar putea îndrepta către două direcţii de dezvoltare, respectiv spre zona de low-cost sau spre accesarea de noi pieţe, cum ar fi, de exemplu, piaţa asiatică. În ceea ce priveşte piaţa Americii de Nord, rămâne să mai vedem, pentru că acolo concurenţa e foarte acerbă’, a declarat George Marin.

Acesta a precizat că TAROM nu are în vedere, în perioada următoare, să schimbe structura serviciilor oferite călătorilor, pentru că acest element reprezintă un mijloc de diferenţiere pe piaţa de profil.

‘Dacă analiza pe care o efectuăm va identifica suprapuneri de procese şi activităţi, atunci vom lua măsurile care se impun. Compania TAROM nu se gândeşte însă la ora actuală să schimbe structura serviciilor oferite călătorilor, pentru că acest element reprezintă un mijloc de diferenţiere pe piaţa de profil’, a mai spus George Marin.

Vicepreşedintele Business Strategy a precizat că TAROM are în prezent 2.055 de angajaţi, din care 252 de piloţi, dispunând de o flotă de 24 de avioane. AGERPRES