‘Vom face un roadshow de prezentare. Londra eate un ‘must’ şi mai avem în analiză şi alte zone. Spre exemplu Dubai. Nu s-a finalizat analiza consultantului. Odată ce finalizează consultantul analiza putem să spunem clar care vor fi zonele spre care ne vom îndrepta’, a explicat ministrul.

Acesta a spus că termenul pentru publicarea prospectului de ofertă publică este sfârşitul lui mai, iar termenul pentru definitivarea listării este sfârşitul lui iunie. Consultantul selectat pentru intermedierea ofertei, Carpatica Invest şi Swiss Capital, lucrează acum pentru definitivarea prospectului şi pentru clarificarea aspectelor care ţin de viitorul roadshow pentru TAROM.

Promovarea companiei şi a ofertei de listare pe bursele ţintă este o procedură normală în cazul ofertelor publice. Pentru listarea unui pachet din acţiunile Transelectrica, care s-a bucurat de un real succes, a fost organizat un turneu de promovare pe plan extern în cinci centre financiare europene – Londra, Frankfurt, Varşovia, Stockholm şi Tallin.

Preşedintele Bursei de Valori Bucureşti a declarat, recent, că succesul listării Transelectrica va fi repetat şi de celelalte companii româneşti care vor ieşi pe bursă.

‘ Sper că vom vedea un şir de oferte publice care se vor încheia cu succes (…) Dacă vom repeta aceeaşi reţetă nu văd niciun motiv ca următoarele oferte publice să nu se încheie cu succes’, a declarat preşedintele BVB, Lucian Anghel, cu ocazia conferinţei sindicatului care a intermediat oferta publică a companiei Transelectrica.
SURSA: Agerpres