Restaurantul va fi inaugurat în București, în cadrul Băneasa Shopping City, unul dintre principalele centre comerciale din capitală.

Taco Bell este un inventator de gusturi urbane, iar meniul său oferă o varietate de produse delicioase de inspirație mexicană, cu gust unic, precum faimoasele Crunchy Tacos, burrito, quesadilla, nachos și Crunchwraps. În prezent, brandul recrutează membri pentru echipa care va lucra în restaurantul din București.

Yum! Brands vrea să deschidă cel puţin câte 100 de restaurante noi Taco Bell în China Brazilia, Canada şi India în următorii 5 ani şi să extindă lanţul pe alte 18 pieţe, precum România, Peru, Finlanda, Sri Lanka, a anunţat preşedintele Taco Bell International, Melissa Lora. Potrivit Melissei Lora, obiectivul principal este caTaco Bell să ajungă la 9.000 de restaurante la nivel global, până în 2022, de la 6.650, câte are în prezent.

Vânzarile în America ale gigantului fast-food au scăzut pentru a cincea lună consecutiv, pe o piaţă saturată, acesta fiind motivul pentru care Taco Bell a luat decizia să se extindă masiv la nivel global.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. 

 

Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână. În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.