Pentru atingerea acestui ţel foarte ambiţios, firma a reinvestit în fiecare an profitul în dezvoltarea afacerii, cei mai mulţi bani fiind alocaţi pentru dezvoltarea platformei digitale, a precizat Superbet printr-o adresă remisă către Revista CAPITAL.

Dezvoltarea afacerii se bazează pe urmarea a două direcţii strategice, pe care compania le-a promovat insistent, e vorba de: #SusținemSportulRomanesc și #JocResponsabil.

Superbet susţine zece discipline sportive, printre acestea numărându-se în mod surprinzator şi una foarte de nişă, este vorba de şah. Compania  s-a aruncat într-un pariu interesant şi ambiţios pentru comunitatea şahistă din România.  Compania românească s-a alăturat unor grupuri mondiale foarte puternice, precum Vivendi, Tata Steel India, Saint Louis Chess Club, Chess Promotions, Lohia Foundation şi DeepMind, compania de Artificial Intelligence a Google, şi a devenit sponsorul celei de-a cincea ediții a Grand Chess Tour, cea mai prestigioasă competiție de șah din lume, echivalentul pe plan şahist al Formulei 1. Astfel, una dintre cele opt etape ale Grand Chess Tour a fost denumită Superbet Rapid & Blitz și va fi organizată în luna noiembrie la București. Finala turneului se va organiza la Londra.

Legat de #JocResponsabil, Superbet este sponsorul programului de bază al organizației Joc Responsabil,  cel mai important program dedicat cartoforilor şi care oferă un ajutor real acestora.

Mai multe informații legate de companiile de elită care activează pe piața românească pot fi găsite acum în revista „Top 300 Companii” ediția 2019 la standurile de ziare.