Autoitalia, unic importator al marcilor Fiat si Alfa Romeo in Romania, a lansat de curand un program
de protectie a mediului a carei prima etapa consta in diminuarea numarului de autoturisme vechi si poluante ce ruleaza pe soselele locale. Concret, pentru orice automobil, indiferent de marca sau stare tehnica, firma ofera 15 milioane lei si combustibil gratis Shell pentru 5.000 de km, in momentul achizitionarii unui Fiat Punto nou, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie 2002. Oferta este valabila si pentru autovehiculele comerciale usoare, pentru care Autoitalia plateste 30 milioane lei sau gratuit 1.000 l motorina Shell in momentul achizitionarii unui Fiat Ducato nou. Singura conditie pusa de importator este ca masinile sa se afle in proprietatea participantilor la program.

Vanzarile Mazda au crescut pe primele opt luni
Cresterea in vanzari fata de aceeasi perioada a anului trecut este de 43%, a anuntat Mazrom Motors, reprezentant general Mazda pentru Romania. Pana la sfarsitul acestui an, orice model Mazda 323 F 1.3i Evision si Mazda 323 F 1,6i Evision achizitionat beneficiaza de intretinere gratuita pentru
50.000 km, anunta Mazrom.
Din cele 197 de autoturisme comercializate in primele opt luni, cel mai bine s-au vandut modelele Mazda B500, Mazda 323 si Mazda MX5, dar in august Mazda 6, model inca neprezentat oficial in Romania, a detinut pozitia de lider (8 masini vandute). Mazda 323 1,3i Evision este comercializata la pretul CIP de 10.990 euro, iar rata lunara, in conditiile unui avans de 50%, este de 110 euro.

Subaru a lansat un show-room pe soseaua Bucuresti – Ploiesti
Prin intermediul noului show-room si al firmei Radacini SRL, concernul japonez Subaru va comercializa intreaga gama de autoturisme, vedeta fiind varianta 2003 a modelului Forester X Generation, prezentat de curand in Romania in cadrul unui drive test organizat pe traseul Bucuresti-Sinaia.

APIA organizeaza concursul „Masina anului in Romania -2003”
Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) va organiza pentru prima data
in acest an concursul Masina anului in Romania-2003, competitie deschisa tuturor automobilelor lansate dupa data de 1 ianuarie 2002. Juriul va fi constituit din jurnalisti auto cu experienta, printre criteriile de selectie numarandu-se participarea la cel putin doua teste internationale de presa, organizate de constructorii de automobile, si dovada a cel putin zece materiale de presa publicate, materiale reprezentand teste de masini. Data concursului va fi anuntata la inceputul lunii octombrie.

Anvelope „all season” marca Goodyear Vector 5 este ultima noutate in materie de anvelope „all season” oferite de Goodyear in Romania. Anvelopa se adreseaza in mod special soferilor care conduc
mai mult in mediul urban sau pe terenuri lipsite de denivelari.
Producatorul asigura o crestere cu 15% a duratei de exploatare a noii anvelope, fata de vechile modele,
in special datorita tehnologiei SmartTred si compusilor speciali de siliciu din componenta benzii
de rulare. Goodyear este cel mai mare producator de anvelope din lume, avand peste 90 de unitati de productie, in 28 de tari, si circa 96.000 de angajati.