mai apropiat magazin a devenit o practica obisnuita a consumatorului roman, care asteapta, pe langa servicii profesioniste si produse de calitate, un raspuns prompt din partea comerciantului. ALTEX a inteles aceasta dorinta a clientilor sai si a reusit intr-un timp extrem de scurt sa dezvolte cel mai competitiv serviciu de Relatii cu Clientii de pe piata romaneasca de retail. Primul pas a fost crearea a doua numere de telefon: 08010ALTEX (adica 0801025839), valabil in toata tara cu taxare locala si *ALTEX (adica *25839), valabil in retelele de telefonie mobila Orange si Connex, cu abonament sau cartela prepaid, cu taxare in retea. Ambele numere pot fi apelate de luni pana duminica in intervalul orar 09.00 – 22.00. Al doilea pas a fost crearea unei adrese de email, [email protected], unde clientii isi pot face cunoscute in scris solicitarile. Bineinteles, interesele clientului au stat la baza tuturor actiunilor ce au dus la evolutia serviciului.„La baza functionarii acestui serviciu sta, in primul rand, dorinta de a servi intr-un mod profesionist clientii ALTEX. Ne adaptam actiunile in functie de cerintele clientilor nostri, iar toate deciziile pe care le luam, pentru imbunatatirea acestui serviciu, se bazeaza pe dorinta de a raspunde cat mai eficient si cu maximum de seriozitate necesitatilor acestora. Aprecierile clientilor ne-au motivat si ne-au ajutat sa transformam Serviciul Relatii Clienti al Altex in cel mai competitiv de pe piata romaneasca de retail”, declara Laura Marin, Customer Service & Loyalty Manager, ALTEX.Pe masura ce dezvoltarea ALTEX a capatat noi dimensiuni, Serviciul Relatii Clienti a cunoscut la randul sau o evolutie impresionanta.„Serviciul a trecut prin mai multe etape pana a ajuns in forma actuala. De fiecare data am actionat gandindu-ne in primul rand la client, incercand sa imbunatatim de la etapa la etapa serviciile oferite. Pentru aceasta am urmarit in permanenta sa usuram accesul clientilor la acest serviciu si sa construim o echipa de oameni profesionisti, bine pregatiti, care sa ofere solutii adaptate cerintelor clientului”, explica Laura Marin. Sapte zile din sapte, incepand cu orele 09.00 si pana la 22.00 echipa de Customer Service este pregatita sa preia apelurile primite la cele doua numere de telefon puse la dispozitia clientilor si sa raspunda celor mai diverse solicitari. Astfel, clientii pot afla informatii despre reteaua de magazine (locatie, program), despre produse, stocuri, promotii, rate, transport gratuit, fara a mai fi nevoiti sa se deplaseze la magazin.„Vrem sa oferim clientilor nostri un plus de valoare, suport ante si post vanzare, actionand astfel pentru crearea unui parteneriat cu acestia. Dorim ca ei sa vada in noi «consilierul pentru casa» si nu un simplu magazin de electronice si electrocasnice. Dezvoltarea acestor servicii urmareste sa construiasca o relatie bazata pe incredere, care sa arate clientilor ca apreciem loialitatea lor.” Si cum orice performanta cere o investitie tehnologica pe masura, Serviciul de Relatii Clienti al ALTEX este dotat cu echipamente tehnice de ultima generatie care permit echipei sa raspunda prompt solicitarilor, peste 90 de procente dintre acestea fiind rezolvate pe loc. Cererile clientilor care nu pot primi un raspuns pe loc sunt urmarite pana la solutionare, timpul maxim estimat in care se primeste raspunsul este de zece ore, timp valabil, mai ales, pentru solicitarile primite pe e-mail. Investitia in aparatura de ultima generatie este completata si de investitia in resursele umane: „Echipa de Relatii cu Clientii a beneficiat si beneficiaza periodic de cursuri de pregatire, care urmaresc sa le imbunatateasca in permanenta abilitatile de comunicare si care ii ajuta sa raspunda cu promptitudine intrebarilor referitoare la produsele disponibile in reteaua de magazine”, arata Laura Marin.