Potrivit studiului, 53% dintre abonații activi în 2019 au fost bărbați, iar 47% femei, în timp ce în 2018 procentele au fost exact invers. Categoria de vârstă 26 de ani a rămas, și în 2019, cea mai activă, având cele mai multe vizite în centrele de sport și relax. Vârsta medie a abonaților 7card a urcat la 31 de ani, față de 30 de ani în 2018, cel mai tânăr fiind un băiat însoțitor de 4 ani, din București, iar cel mai vârstnic o angajată de 70 de ani, din București.

S-au dublat cifrele privind orele de mișcare

„Este al treilea an când facem acest studiu și ne-am bucurat să constatăm că s-au dublat cifrele privind orele de mișcare efectuate și caloriile arse de către abonații 7card. S-au efectuat 4 milioane de ore de mișcare, față de 1,8 milioane în 2018, și au fost consumate 2 miliarde de calorii, față de un miliard de calorii în 218. Este un semn că sportul a devenit o prioritate în viața românilor. În 2019, aproape 2.000 de companii private și de stat le-au oferit angajaților un abonament 7card, ca beneficiu extrasalarial. Numărul de abonați activi a ajuns la peste 50.000, iar anul acesta ne așteptămsă ajungă la 60.000”, spune Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Cea mai activă zi din rețeaua 7card a fost 18 martie 2019, iar cei mai mulți abonați preferă să facă mișcare în zilele de luni. În timpul săptămânii, cele mai popular interval pentru a face mișcare este între 18.00 și 19.00, în weekend între 9.00 și 10.00 (față de 10.00-11.00 cât fusese în 2018). Angajații cei mai matinali locuiesc în Brăila, Beclean și Alba Iulia, cei care fac sport în mijlocul zilei sunt din Marghita, Sfântu Gheorghe și Câmpina, în timp ce abonații 7card din Timișoara, Sibiu și Pitești merg la sport după job.

Activitățile vedetă, preferate de către cei mai mulți abonați, indiferent de oraș, au fost anul trecut fitness&aerobic, yoga și cycling, Bucureștenii au fost mari amatori și de escaladă și CrossFit, în timp ce clujenii au fost atrași și de CrossFfit, arte marțiale și Tae Bo, iar timișorenii au ales și pilates, cycling  și Tae Bo. La Brașov, abonații 7card au adăugat pe lista de activități preferate și clasele de zumba și pilates, în timp ce ieșenii s-au relaxat mergând la piscină și la CrossFit. La capitolul activități în trend, cu cea mai mare creștere a numărului de practicanți, sunt menționate piscina, escalada și CrossFit-ul.

Centrele 7card

„Rețeaua 7card cuprinde aproximativ 700 de centre de sport și relax din 56 de orașe din țară (aproximativ 70% din totalul de centre existente), iar Cluj-Napoca a rămas, și în 2019, orașul cu cea mai mare ofertă de centre de sport și relaxare raportat la populație: 27 locații/100.000 locuitori. Top 5 al celor mai active industrii cuprinde companii din sectorul auto și componente auto, software și servicii IT, bancar, public și retail”, spune Andrei Crețu.

În funcție de preferințe și comportament, abonații 7card sunt împărțiți în trei categorii: exploratorii (cei au încercat cele mai multe activități de relaxare&sport și locuiesc în Cluj-Napoca, Craiova și Timișoara), cei mai prietenoși (cei care au avut cei mai mulți prieteni cărora le-au oferit acces la 7card, ei fiind din Târgu Mureș, Satu Mare și Cluj-Napoca ) și plimbăreții (cei care au făcut mai multă mișcare în alte orașe decât cel de reședință și locuiesc în Suceava, Râmnicu Vâlcea și Mioveni).

Despre Benefit Seven și 7card

În 2019, compania Benefit Seven a avut o cifră de afaceri de 9,5 milioane euro, iar pentru 2020 este estimată o cifră de afaceri de 14,5 milioane euro. Compania, înființată în 2011 de către Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu, a introdus în România conceptul de abonamente unice cu acces concomitent la mai multe săli de sport și wellness. În cei nouă ani de activitate, rețeaua 7card s-a extins rapid, ajungând în prezent la un număr de peste 700 de săli în întreaga țară și la un număr total de peste 50.000 de utilizatori. În august 2019, Sodexo România a finalizat preluarea pachetului integral de acțiuni al 7card.