Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Românii îşi pierd interesul pentru maşinile diesel. Către ce se orientează

Autor: | | 1 Comentarii | 8500 Vizualizari

Piaţa auto este în transformare şi lasă în urmă dieselul, trecând la maşini hibride, pe benzină sau electrice, chiar dacă cele din urmă se vând în volume mici, spune Andreas Bracaci, director de vânzări Leasing Automobile business demarat in 2015, prezent cu anunturi de masini second-hand la vanzare pe Autovit.ro.

"Noi oferim o paletă largă de variante clienţilor noştri dar remarcăm o orientare a acestora către achiziţionarea de autoturisme cu motorizări până în 2000 cc din segmentul berline, compacte şi crossover. Vindem bine modele BMW, Mercedes, Volvo, Audi, Volkswagen, Skoda etc. Vindem şi Mazda, Lexus sau Toyota, dar mai puţin. Piaţa este însă în transformare şi simţim un interes mai ridicat al clienţilor noştri către maşinile hibride sau electrice şi o creştere a ponderii maşinilor pe benzină faţă de anii trecuţi. Segmentul de clienţi cărora ne adresăm caută, în general, maşini cu preţuri între 10.000 şi 30.000 euro net", a declarat Andreas Bracaci, director vânzări Leasing Automobile, citat de Wall-street.ro.

Deşi bugetul mediu pentru achiziţia unui autoturism este de 15.000 euro, există cerere şi pentru maşini de patru ori mai scumpe. Cele mai exclusiviste autoturisme pe care le-a comercializat dealerul auto au fost Maserati Quattroporte, Tesla S P85, Range Rover Velar, Range Rover Vogue cu preţuri de peste 60.000 euro fără TVA.

Leasing Automobile deţine patru showroom-uri în România: Bucureşti, Cluj-Napoca, Arad şi Galaţi, unde este şi sediul central. Peste câteva săptămâni, dealerul de maşini va inaugura un nou showroom în Otopeni.

"Oferim livrare gratuită oriunde în România. De aceea, pentru noi, nu este relevantă distribuţia geografică a vânzărilor pe showroom-uri. Observăm însă, în distribuţia geografică a clienţilor noştri, o concentrare a acestora în zonele cu potenţial economic mai ridicat. În mometul de faţă avem câteva sute de autovehicule în stocul intern, importate deja şi disponibile imediat. Mai avem şi câteva sute de autovehicule în proces de import sau la partenerii noştri din străinatate care doresc să le comercializeze în România", a adăugat Andreas Bracaci.

Dearul de maşini are în plan deschiderea de noi showroom-uri în ţară, după ce va fi inaugurat cel din Otopeni.

Andreas Bracaci mai spune că este destul de greu să găseşti oameni potriviţi în industria auto.

Leasing Automobile are în plan să ofere servicii conexe domeniului auto şi chiar pentru alţi dealeri de maşini noi sau rulate.

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.