Potrivit comunicatului, cererea de ochelari de lux din România a înregistrat o creştere accentuată în ultimul timp, românii apreciind tot mai mult acest accesoriu. Fie că este vorba de ochelari de soare, fie de ochelari de vedere, există solicitări chiar şi pentru exemplare fabricate din aur care pot costa peste 1.500 de euro. 

'Sunt români care au cel puţin cinci-şapte perechi de ochelari de vedere sau ochelari de soare scumpi, nefiind colecţionari. Pur şi simplu au înţeles ce rol are acest accesoriu, în primul rând pentru sănătate şi în al doilea rând pentru look. În funcţie de design, ochelarii de lux pot să îţi ofere o altă personalitate, iar românii sunt din ce în ce mai atenţi când vine vorba de acest aspect. Printre cei mai scumpi ochelari la vânzare sunt cei placaţi cu aur de 22 de karate, din colecţia Minima, la un preţ de 7.000-8.000 lei', a declarat Daniel Crăciun (27 de ani), fondator şi CEO al Lensa.ro. 

Din cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro, ochelarii de soare pentru femei reprezintă 35%, urmaţi de lentile de contact colorate şi cele de vedere cu 30%, ochelari de soare pentru bărbaţi cu 25% şi ochelari de vedere cu 10%. 

Lensa.ro este un brand românesc înfiinţat de antreprenorii Daniel Crăciun (27 ani) şi Florin Niţă (39 ani), cu peste 60.000 de comenzi la nivel anual.