Manualul de brand va fi distribuit gratuit, de îndată ce va fi disponibil, tour-operatorilor, agenţiilor de turism, ONG-urilor cu activităţi relevante în domeniul turismului.
”Are un rol important în înţelegerea elementelor fundamentale ale brandului şi în indicarea cu claritate a liniilor de urmat în ceea ce priveşte noua identitate vizuală şi sloganul”, explică reprezentanții Ministerului Turismului. ”
Acest document oferă informaţii pentru folosirea corectă a elementelor brandului de către cei care doresc acest lucru. De asemenea, acesta este necesar pentru a aduce toţi titularii şi utilizatorii brandului la un acelaşi nivel de înţelegere al brandului şi pentru a-i motiva în utilizarea corectă a identităţii vizuale şi a sloganului”, adaugă aceștia.
Potrivit MDRT, manualul oferă o privire de ansamblu asupra celor mai importante elemente ce stau la baza construcţiei brandului, explică modul în care să fie folosit brandul în relaţia cu sub-brandurile regionale sau cu branduri de companii. De asemenea, definește regulile specifice de comunicare ale brandului, explică elementele grafice ale izotipului şi logotipului, precum şi originea lor. Mai mult, manualul de brand oferă exemple de aplicare a brandului în publicitate şi promovare.
Agențiile de turism sunt încântate de inițiativa Ministerului, sprijinind demersul instituției conduse de Elena Udrea.
”Și ANAT are un manual de brand, nu văd nimic greșit în tipărirea catalogului”, declară Traian Bădulescu, purtătorul de cuvânt al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT).
• Pregătiți-vă pentru ce e mai rău! După pandemie va fi încă și mai cumplit. Ce ne așteaptă peste 20 de ani
• Doliu imens! A murit UN MARE EROU al României. A trecut prin suferințe cumplite de-a lungul timpului
• Cutremur total în Europa! Un mega război este pe cale să înceapă
• O altă veste care ne ÎNSPĂIMÂNTĂ. Ce au descoperit oamenii de știință în laboratoarele din Wuhan