Compania şi-a triplat cifra de afaceri din 2006 până în prezent. "Pe fondul unei creşteri a costurilor pentru servicii, utilităţi şi materii prime, datorită numărului mare de promoţii, consumatorii au plătit în final acelaşi preţ la raft, ceea ce a condus la o scădere a profitului tuturor jucătorilor din piaţă", a explicat directorul de marketing a Rio Bucovina, Camelia Hoinărescu, faptul că cifra de afaceri este sub estimările de anul trecut.
Pentru anul 2012, Rio Bucovina estimează o cifră de afaceri de 122 milioane de lei şi o creştere a cotei de piaţă de până la 9,2%. "Anul acesta se anunţă o vară lungă şi caldă, ceea ce va duce implicit la o creştere a consumului de apă, astfel încât estimăm că piaţa va avea un avans de 5% până la 7%, chiar dacă estimările pentru 2012 indicau un progres de doar 3%", a adăugat Camelia Hoinărescu.

Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiinţată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum şi producţia băuturilor răcoritoare. Ulterior, Rio Bucovina şi-a diversificat activitatea în zona distribuţiei, iar în prezent, comercializează numeroase bunuri alimentare şi non-alimentare.