Potrivit lui Patrice Ratti, noul model este destinat să stimuleze creşterea Renaultsport pe pieţele emergente de genul Rusia şi Brazilia. În ambele ţări atât modelul Sandero cât şi Sandero Stepway sunt comercializate sub marca Renault.

Patrice Ratti a mai spus că noul Sandero RS nu va fi echipat cu un motor din oferta actuală, precizând însă că nu este nevoie de un motor cu o putere mare. 'Un Sandero este mai uşor ca un Clio, aşa că nu ai nevoie de atât de multă putere', a precizat Patrice Ratti. În prezent, cea mai puternică versiune de Sandero este oferită în Rusia şi are 101 cai putere graţie motorului de 1,6 litri pe benzină.

Pe termen lung, Patrice Ratti susţine că Sandero RS va fi situat la baza diviziei Renaultsport, posibil alături de o versiune mai puternică a noului Twingo, urmând ca deasupra să se situeze modelele Clio RS şi Megane RS.

În primele şase luni ale acestui an, vânzările grupului Renault au urcat cu 4,7%, la 1,37 milioane de maşini şi vehicule comerciale uşoare. Vânzările Dacia în Europa au crescut cu 35%, sprijinite de restilizarea SUV-ului Duster şi a hatchback-ului Sandero.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES