„Nu suntem siguri că am atins deja nivelul cel mai scăzut. Suntem blocaţi într-o situaţie dificilă care ar putea dura mult timp”, a afirmat oficialul Renault la postul de radio BFM.

Joi, Tavares a declarat pentru Reuters că Renault, care se confruntă cu un declin al vânzărilor pe piaţa europeană, va cere sindicatelor din Franţa un nou acord la nivel naţional privind salarizarea şi condiţiile de muncă, pentru a se evita închiderea fabricilor şi concedieri în masă, de tipul celor anunţate de rivala PSA Peugeot Citroen. Recent, Peugeot a anunţat că are de gând să elimine 8.000 de locuri de muncă şi să închidă o uzină din apropiere de Paris în condiţiile în care se confruntă cu o scădere a vânzărilor pe piaţa auto europeană.

Renault va cere sindicatelor să înceapă negocieri pentru a alinia costurile de producţie şi cele cu forţa de muncă la nivelul celor de la uzinele Renault din Spania şi Marea Britanie, a declarat Tavares la Salonul auto de la Paris.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. Joi, la Salonul Auto de la Paris, Dacia a prezentat noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway.

Sursa: Agerpres