Potrivit comunicatului, clienţii din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi şi Braşov care vor comanda de minim 30 lei, vor beneficia de o reducere de 15 lei la restaurantele partenere prin introducerea unui cod de voucher ce va fi afişat pe pagina de facebook foodpanda. Voucherele sunt valabile pentru o singură utilizare pe cont şi doar în ziua afişării acestora. 

‘Ne bucurăm să anunţăm că mai mult de jumătate dintre restaurantele de pe platforma noastră participă în acest an la campania de Black Friday. Ca şi în anii anteriori, vrem să oferim clienţilor noştri fideli avantajul de a îşi comanda preparatele preferate la un preţ de sărbătoare. Cu 30 lei, o persoană se poate bucura de un meniu bogat, având în vedere media preţurilor din bucătăriile restaurantelor partenere. Aplicând reducerea de 15 lei, preţul se înjumătăţeşte, iar plăcerea savurării unei mese gustoase va creşte. De asemenea, dorim să confirmăm românilor faptul că foodpanda păstrează obiceiurile bune odată cu adoptarea noului look’, a declarat Radu Bălăceanu, country manager Foodpanda România.

În timpul campaniei de Black Friday, compania estimează o creştere de 30% a numărului de comenzi faţă de media zilnică. 

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 400 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu şi Buzău. AGERPRES