Mediul online începe să prezinte tot mai mult interes pentru cei care construiesc strategii de promovare şi de publicitate, dat fiind faptul că numărul utilizatorilor de internet creşte în mod continuu. Astfel, se încearcă pe cât posibil ca bannerele publicitare afişate pe site-uri să nu mai deranjeze utilizatorii de internet, ba dimpotrivă, să fie un mijloc de interacţiune.

Este cazul primei campanii în care bannerul publicitar oferă utilizatorului de internet posibilitatea de a juca un joc online cu personajele care apar in reclamă. Mai precis, este vorba despre campania „Cooltronic”, realizată de Leo Burnett şi iLeo pentru P&G.

„Internetul a devenit un mediu nelipsit în comunicarea cu consumatorii noştri, dar, în acelaşi timp, este un mediu aglomerat de foarte multe mesaje şi vizualuri. De aceea, am căutat noi căi prin care să atragem atenţia consumatorului, să îi prezentăm mesaje de brand într-o manieră amuzantă şi atractivă, să îl implicăm în experienţa de brand. Ideea <> este una revoluţionară, diferită faţa de tot ceea ce găsim în prezent în online şi cu un mare potenţial viral.”, explică Andrea Ivaşcu, Assistant Brand Manager Head&Shoulders.

În cadrul bannerului, utilizatorul are ocazia să se distreze cu unul din  jocurile propuse de cele „două gazde” ale teleshoppingului: mima şi X – 0.