Compania noastră nu poate fi de acord să continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de 3 ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toţi abonaţii săi, în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor Discovery este de aproximativ 1%. Nu putem accepta principiul: 1% doresc şi 100% plătesc!

Întrucât tarifele Discovery au fost întotdeauna în DOLARI SUA, deşi abonamentele noastre sunt plătite în LEI, sumele solicitate de grupul Discovery, numai pentru România, au crescut continuu de-a lungul anilor, indiferent de criza economică sau de ratele de schimb valutar. Astfel, echivalentul în lei al sumelor din 2012 este de DOUĂ ORI mai mare decât al celor  din 2008, adică o creştere cu 100% în 4 ani.
Discovery Channel, scos din grila RCS&RDS
Argumentele legate de criza economică, de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor sau de impactul ratei de schimb valutar, nu au fost niciodată acceptate de grupul Discovery. În ultimele saptămâni, grupul Discovery a acceptat pentru prima dată să discute despre anumite concesii, dar acestea nu rezolvau problemele de fond, venind doar în perspectiva întreruperii difuzării canalelor sale la terminarea contractului.

Compania noastră nu poate accepta poziţia grupului Discovery, care, în plină criză economică mondială, solicită să i se garanteze un anumit nivel de venituri, indiferent de calitatea emisiunilor canalelor sale, de vechimea acestora, de numărul de repetări şi de volumul publicităţii transmise de canal, în dauna emisiunilor propriu-zise. Discovery Networks lansează petiția "Vrem Discovery pe RCS&RDS!"

Grupul Discovery a refuzat propunerea noastră de a crea un pachet distinct, care să conţină toate canalele sale, la un tarif stabilit de Discovery, pachet disponibil abonaţilor interesaţi, dar fără costuri nejustificate pentru abonaţii care nu îl solicită.

RCS & RDS va difuza în continuare canale documentare de calitate, produse de furnizori reputaţi, dar nu va accepta ca abonaţii săi să fie fortaţi să suporte costuri nejustificate, la presiunea oricărui furnizor care doreşte să îşi realizeze planurile, în detrimentul lor.
Zvonuri de scoatere a Eurosport din pachetele TV. Dolce: NU. Digi: nu comentează