Împreună cu Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, Help Net îşi propune să faciliteze accesul la informaţii complete cu privire la acordarea primului ajutor în caz de urgenţă, prevenirea şi intervenţia în cazul dezastrelor naturale.

Astfel, pentru a facilita accesul la informaţii referitoare la acordarea primului ajutor în caz de urgenţe, Help Net lansează modulul Prim Ajutor în aplicaţia sa pentru mobil Help Net, aplicaţie disponibilă atât pe sistemele de operare Android, cât şi pe IOS. Modulul conţine informaţii de prim ajutor furnizate de Crucea Roşie Română. Mai multe detalii despre aplicaţie pot fi găsite pe http://www.helpnet.ro.

De asemenea, pentru a susţine şi sprijini iniţiativele Crucii Roşii Române, în 40 de farmacii Help Net din Bucureşti s-au instalat urne de donaţii pentru strângerea de fonduri. Prin intermediul acestor urne, clienţii Help Net pot dona sume de bani către singura organizaţie umanitară din ţară care are atribuţii ca auxiliară a autorităţilor publice în domeniul prevenirii şi intervenţiei în caz de urgenţă.

Dezastrele naturale produc numeroase disfuncţionalităţi în ceea ce priveşte viaţa de zi cu zi a populaţiei afectate. Crucea Roşie Română a demarat un proiect de educare şi informare pentru prevenirea efectelor cutremurelor, proiect în care Help Net se implică prin distribuirea de flyere informative. În toate farmaciile Help Net din ţară au fost distribuite materiale cu informaţii esenţiale care vizează atât prevenirea dezastrelor, cât şi intervenţia şi acordarea primului ajutor.

“Catastrofele naturale distrug proiectele de viitor şi îngreunează viaţa oamenilor, motiv pentru care ne-am alăturat Societăţii Naţionale Crucea Roşie într-un parteneriat strategic pentru îmbunătăţirea pregătirii la dezastre.”, afirmă Isabelle Iacob, Director General Help Net. “Prin acest parteneriat ne propunem să demonstrăm oamenilor că printr-o informare corectă şi o pregătire eficientă pot fi diminuate atât consecinţele, cât şi victimele dezastrelor naturale.”, completează Isabelle Iacob.

“Crucea Roşie Română este, prin excelenţă, Primul Ajutor în caz de intervenţie la dezastre sau urgenţe pre medicale. Informarea corectă şi avizată a populaţiei reprezintă o prioritate a noastră, prin care dorim să minimizăm efectele negative ale oricărui tip de dezastru. A şti ce să faci, dar mai ales ce să nu faci în situaţii limită reprezintă de multe ori salvarea unei vieţi! Mulţumim Help Net pentru acest parteneriat deosebit de important pentru români!” declară Mihaela Geoană, Preşedinte Crucea Roşie Română.

Help Net şi Crucea Roşie au în vedere susţinerea acestui parteneriat pe termen lung, adresându-se unui număr de 500.000 persoane la nivel naţional. Parteneriatul urmăreşte dezvoltarea unei culturi a pregătirii în oferirea primului ajutor în caz de urgenţă, a prevenirii şi reducerii riscurilor şi victimelor, precum şi educarea pentru intervenţie şi acordarea primului ajutor.

Te-ar putea interesa și: