Profitul ajustat înainte de taxe şi dobânzi a scăzut la 441 milioane de euro (493 milioane de dolari) în perioada aprilie – iunie 2016, de la 539 milioane de euro în trimestrul doi din 2015, în timp ce analiştii estimau 419 milioane de euro. 

Thyssenkrupp AG şi-a reafirmat obiectivul de a înregistra un profit de 1,4 miliarde de euro în acest an fiscal. 

Vedem o îmbunătăţire a preţurilor în industrie, ceea ce va avea un rezultat pozitiv asupra câştigurilor viitoare ale companiei, a afirmat directorul general Heinrich Hiesinger. 

Profitul net a scăzut cu 35% în trimestrul doi din 2016, la 130 milioane de euro, în timp ce vânzările au înregistrat un declin de 12%, la 9,87 miliarde de euro, sub estimările analiştilor, de 10,4 miliarde de euro. 

ThyssenKrupp îşi extinde diviziile de ascensoare, bunuri şi componente industriale datorită preţului scăzut al oţelului. 

Grupul ThyssenKrupp este prezent şi în România prin toate cele cinci divizii ale sale, respectiv metalurgie, auto, ascensoare, bunuri industriale şi servicii. 

AGERPRES