Profitul net al L’Oreal, cel mai mare producător de cosmetice la nivel mondial, a crescut cu 21% în primul semestru, la 1,32 miliarde de euro, iar informaţia a determinat aprecierea acţiunilor grupului cu peste 10%, în condiţiile în care rezultatele financiare au fost peste estimările analiştilor.

L’Oreal şi-a îmbunătăţit profitabilitatea în toate regiunile unde este prezent, după ce a redus cheltuielile şi s-a concentrat pe vânzările de produse de lux, precum parfumurile Giorgio Armani, care aduc marje mai ridicate.

Profitul operaţional a avansat cu 21%, la 1,67 miliarde euro, peste estimările analiştilor de 1,6 miliarde euro, în timp ce veniturile au atins 9,67 miliarde euro.

„Rezultatele din primul semestru arată că L’Oreal iese din criză”, a declarat directorul general Jean-Paul Agon.

El a arătat că piaţa mondială a cosmeticelor ar putea creşte cu 4% în acest an, ritm similar cu cel înregistrat în primele şase luni.

SURSA: Mediafax