În perioada iulie-decembrie 2016, profitul net a ajuns la 81,4 milioane de euro, faţă de 72,5 milioane de euro în semestrul doi din 2015.

Majorarea profitului se datorează rezultatelor foarte bune obţinute în afara Greciei – unde măsurile de austeritate au dus la un declin de aproape 30% al vânzărilor de retail – şi al produselor comercializate la preţuri scăzute.

Recent, Jumbo a anunţat şi creşterea vânzărilor cu 8% în semestrul doi din 2016, la 402 milioane de euro.

Jumbo operează 51 de magazine în Grecia şi încă 21 de unităţi în România Bulgaria şi Cipru.

Conform strategiei de expansiune, retailerul intenţionează să inaugureze în următorii cinci ani cel puţin 13 noi magazine în Romania, pe lângă cele şapte unităţi pe care le deţine în Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Ploieşti şi Piteşti. Patru noi magazine ar urma să fie deschise până la sfârşitul acestui an, a anunţat Jumbo.

De asemenea, compania va lansa în aprilie primul său magazin din Bosnia. AGERPRES

Te-ar putea interesa și: