Serghei Bulgac a explicat că principala cauză a acestor schimbări este reprezentată de situația financiară a postului, mai exact „veniturile sunt insuficiente”.

„Digi 24, istoric, a avut cumva cele mai mari investiții și cele mai mari costuri operaționale (dintre posturile grupului Digi), însă venituri insuficiente. Venituri din publicitate. Postul nu a vândut publicitate deloc în primii trei-patru ani. De doi-trei ani, noi vindem publicitate. Dar, și așa, este o problemă economică”, a explicat acesta pentru New Money.

De asemenea, șeful RCS-RDS a vorbit și despre criticile venite din partea opiniei publice despre o anumită „schimbare” de direcție din partea Digi24. Acesta a menționat că RCS-RDS nu vrea ca stația lor de știri să fie percepută ca un post „de opoziție”.

„Sintagma „de opoziție“, eu nu aș vrea să mi-o asum și nici Digi 24 nu a fost creat cu scopul de a fi pro putere sau anti putere sau de opoziție. Noi nu ne-am dorit și nu ne dorim să avem în portofoliu un post de opoziție.”, a spus acesta.

„Eu cred că sunt schimbări și în societate, și în sfera media, și atunci poate că alți analiști media sau presa le-au interpretat ca și când ar fi o schimbare la noi. La noi, sincer, nu a fost nicio schimbare.”, a mai explicat Serghei Bulgac.

În ultimele luni, Digi24 a încheiat colaborarea cu mai mulți jurnaliști, printre care și Tudor Mușat sau jurnalista Adriana Nedelea. Încă o schimbare radicală a fost închiderea stațiilor locale și renunțarea la producția de investigație România furată.

Te-ar putea interesa și: