PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 6,7%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit doar 4,8%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 3% din spectatorii din această categorie de vârstă.

Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat episodul doi al noului sezon din Visuri la Cheie, fără actorul Dragoș Bucur, în timp ce la Antena 1 rula un nou episod din serialul românesc Fructul Oprit, iar la Kanad D era deja celebra emisiune Exatlon.

Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 și Realitatea TV au performat cel  mai bine având o cotă de 0,7% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani. Pe locul doi a fost Digi 24 cu 0,5%. Locul trei a fost ocupat de B1 TV cu 0,3%, urmat de România TV cu 0,2%.

La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3%, Antena 1 – 1,9%, iar Kanal D – 1%.


Te-ar putea interesa și: