OpenAI reduce prețurile

OpenAI face mereu mici ajustări la modelele ChatGPT și prețuri, lansând în acest sens câteva modele noi și reducând prețul accesului la API. Este în primul rând de interes pentru dezvoltatori, dar servește, de asemenea, ca un indicator pentru viitoarele opțiuni pentru consumatori.

GPT-3.5 Turbo este modelul cu care interacționează cei mai mulți oameni, de obicei prin intermediul ChatGPT, și servește ca un fel de standard al industriei acum. Este, de asemenea, foarte popular, fiind mai ieftin și mai rapid decât GPT-4 pentru o mulțime de sarcini. Așadar, utilizatorii plătitori vor fi încântați să afle că prețurile de intrare scad cu 50%, iar cele de ieșire cu 25%. Este a treia reducere de preț din ultimul an.

Pe măsură ce modelele open source sau autogestionate ajung la nivelul performanțelor OpenAI, compania trebuie să se asigure că nu pierde clienți. De aici și scăderea constantă a prețurilor, deși este, de asemenea, un rezultat firesc al raționalizării modelelor și al îmbunătățirii infrastructurii lor.

GPT-3.5 Turbo primește, de asemenea, o nouă versiune de model (0125) care include „diverse îmbunătățiri”, dar aparent destul de puține astfel încât OpenAI a considerat că nu merită să le menționeze. Ultima versiune a fost 0613, așa că este puțin surprinzător că nu menționează mai multe detalii.

Compania ar fi redus cazurile de „lene” ale ChatGPT

GPT-4 Turbo primește un nou model de previzualizare pentru utilizarea API, de asemenea 0125, care are o corecție interesantă. Acest model finalizează sarcini precum generarea de coduri mai temeinic decât modelul de previzualizare anterior și este menit să reducă cazurile de „lene”, atunci când modelul nu finalizează o sarcină.

Poate că modelul a învățat lecții greșite de la dezvoltatorii ale căror obiceiuri și le-a însușit și a decis să renunțe deja la „job”, scrie TechCrunch.

Dar este încă în modul de previzualizare. GPT-4 Turbo cu viziune (adică GPT-4 V) va fi lansat publicului larg „în lunile următoare”.

Există, de asemenea, câteva modele noi și îmbunătățite de încorporare a textului, care sunt mai mult pentru oamenii din partea tehnică. Iar compania a lansat, de asemenea, o nouă versiune a API-ului său gratuit de moderare – care identifică textul potențial dăunător.

Actualizarea vine la aproximativ trei săptămâni după ce OpenAI a redeschis înscrierile pentru modelul său de abonament, ChatGPT Plus, care este alimentat de GPT-4. Abonații la acest serviciu au acces la mai multe caracteristici, inclusiv posibilitatea de a interacționa cu chatbotul prin voce și de a se angaja în conversații „back-and-forth” cu produsul.