Incluzând efectele extraordinare, rezultatele înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) au crescut până la aproape cinci miliarde de euro. Ajustate pentru efecte extraordinare, rezultatele au însumat aproximativ 4,5 miliarde de euro. Marja EBIT din operaţiuni a fost de aproximativ 6,5 %, mai mare decât cea de anul precedent, calculată pe o bază comparabilă.

Raportul de capital rămâne stabil, iar nivelul de lichiditate rămâne ridicat, în ciuda miliardelor cheltuite pentru achiziţia BSH Hausgeräte GmbH şi Robert Bosch Automotive Steering GmbH. "Datorită puterii noastre inovatoare, am putut continua cu succes tendinţa noastră de creştere într-un mediu de afaceri competitiv şi pe o serie de pieţe în stagnare în 2015. Un factor important pentru această dezvoltare pozitivă de afaceri a fost numărul tot mai mare de soluţii pentru o lume conectată", a declarat

Societăţile recent achiziţionate, Robert Bosch Automotive Steering GmbH (cunoscută anterior ca ZF Lenksysteme GmbH) şi BSH Hausgeräte GmbH (cunoscută anterior ca BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH) au fost consolidate complet pentru prima data în situaţia financiară pe 2015. Toate cifrele pentru 2014 au fost ajustate pentru a uşura comparaţia pe principii de asemănare.

Performanţa afacerii în 2015 pe regiuni

Afacerile Bosch în Europa s-au dezvoltat încurajator în 2015.Creşterea vânzărilor în regiune a fost considerabil mai puternică decât în 2014: potrivit datelor preliminare, Bosch şi-a sporit vânzările cu 4,2 procente, ajungând la 37,5 miliarde de euro. Vânzările au evoluat pozitiv şi în Germania. Bosch a înregistrat o creştere puternică a vânzărilor în America de Nord. Acolo, veniturile companiei de tehnologie şi servicii au crescut semnificativ cu 24 de procente, ajungând la 12,6 miliarde de euro. În America de Sud, situaţia rămâne dificilă. Acest lucru se observă şi în evoluţia vânzărilor Grupului Bosch. Potrivit datelor preliminare, în 2015 s-au înregistrat vânzări de 1,4 miliarde de euro, cu 13 procente mai puţindecât în anul precedent. În zona Asia Pacific, Bosch a înregistrat o creştere a vânzărilor de 16 procente, ajungând la 19,1 de miliarde de euro. Bosch vede un potenţial pe termen lung în Africa. În 2015, compania a continuat să-şi extindă activităţile în regiune.